zondag 23 april 2017

Nu eens even een outfit voor mijzelf.

Ik merk dat ik vaak geen geduld heb om iets voor mijzelf te maken, gewoon omdat het meer werk is. Ideeën in mijn hoofd genoeg, maar de tijd ervoor....het is gewoon druk in huis met 3 kleine kinderen.

Deze stoffen kocht ik bij Patick Kateris, ik vond prachtige stoffen in de stapel waar de laatste stukjes van de rol worden neergelegd. Ik al snel wat ik ervan wilde maken. De rok en de trui maakte ik al eerder, dus het patroon hoefde ik niet meer te tekenen. Als eerste maakte ik de Kirsty rok, deze maakte ik al twee keer eerder en deze worden ook veel gedragen.

Truien vind ik heerlijk om te dragen, zo maakte ik al eerder de Julia sweater en de Aster. Mijn favoriet is de Julia, dus deze werd het. Alleen had niet zo grote lap stof, dus het werd passen en meten en heb het patroon aangepast zodat het toch ging lukken.

En we hebben weer twee lappen stof weggewerkt. Oke ik heb stiekem toch ook weer 3 stoffen erbij gekocht, dus de stapelstoffen slinkt nog niet echt.

                                             
                                                        5/38 Julia sweater en Kirsty rok

Geen opmerkingen:

Een reactie posten